My Cart

Cos Cumparaturi

Intrebari Frecvente

INTREBARI FRECVENTE

La unele intrebari poti gasi raspunsul aici.

Dupa ce ai completat pagina de finalizare a comenzii si ai acceptat termenii si conditiile noastre vei fi directionat catre pagina de plata. Aici vei putea plati cu un card bncar sau daca esti client din Romania poti alege sa platesti ramburs la livrarea coletului.

Luam securitatea datelor foarte serios. Informatiile personale sunt sigure, iar datele sunt transmise printr-o conexiune criptata. Protejarea informatiilor tale este o prioritate importanta. Toate comenzile sunt transmise printr-o conexiune securizata de tip SSL (Secure Sockets Layer).

Incercam sa trimitem comanda in 1-2 zile lucratoare. Dupa ce aceasta este expediata vei primi un numar de urmarire cu care vei putea monitoriza traseul acesteia.
Daca produsul comandat nu este intr-un depozit din Romania si timpul de livrarea va fi mai mare, vei fi notificat in maxim 24h de la plasarea comenzii.

Comanda va fi livrata in 1-2 zile din momentul in care a fost predata curierului. Acesta are obligatia sa te sune inainte de sosirea coletului putand stabili si ora livrarii.

Daca ai primit un produs gresit sau lipseste din comanda te rugam sa contactezi serviciul clienti si sa ne transmiti cat mai multe detalii posibil pentru ca ulterior sa remediem problema.

Daca din orice motiv nu esti multumit cu comanda primita sau un produs din ea, il poti returna in termen de maxim 14 zile calendaristice (cheltuielile de transport fiind in sarcina clientului). De asemenea, trebuie sa completezi formularul de retur primit odata cu comanda si sa-l atasezi produsului pe care vrei sa il returnezi. Adresa pentru retur este:
FASHIONER.RO
Retur Online, tel.0762070070
str. Negru Voda, nr.117,
Campulung, 115100, ARGES
Romania
Dupa ce vom primi bunul/bunurile le vom inspecta. Articolele returnate trebuie sa fie nedeteriorate, nepurtate si cu etichetele originale atasate. Orice articol care nu este in acesta stare nu va fi returnat. Vom rambursa contravaloarea bunului returnat in maxim 14 zile in contul folosit la plasarea comenzii. Costurile de transport sunt suportate de client. De asemenea, nu suntem responsabili pentru articolele returnate din gresala si iti recomandam sa folosesti un serviciu de curier care sa iti asigure bunurile transmise si sa iti ofere un numar de urmarire.

Nu este nevoie sa inregistrezi un cont pentru a plasa o comanda. Cu toate acestea, inregistrarea unui cont iti va permite sa plasezi comenzile mai usor si sa fi la curent cu cele mai noi produse si promotii.

Din pacate o comanda odata ce a fost trimisa nu poate fi schimbata. Asta include schimbarea unei marimi, culori sau adaugarea unui produs.

Magazinul nostru functioneaza fara intrerupere tot timpul. In cazul in care ai identificat o eroare te rugam sa ne contactezi serviciul clienti si vom fi bucurosi sa te ajutam in orice problema.

Te rugam sa inspectezi bunurile primite de indata ce le primesti. Daca consideri ca exista un defect te rugam sa contactezi servciul clienti cat mai curand posibil pentru a oferi detalii suplimentare.